Monday, September 20, 2010

20 September 2010

What is so special bout the date of 20th Sept 2010 - 11 Syawal 1431...
Just decided to start bloging after so long i didn`t continue writting...

Assalammualaikum..Bismillahirahmanirahim...

Tibe2 jer I terpanggil tuk menulis, mencoret, menaip kembali...maybe setelah Nur` itu ku temui...dah agak selalu melihat blog2 blogger yang lain menambah minat nih nak menulis kembali...mungkin kerana ada nya seorang yang tersangat istimewa dalam hidup ni... My only Princess Irdina Nuraisya..walau Aisya masih belum pandai membaca...tapi aku ingin dia membaca blog 2 ku untuk hari yang mendatang...juga buat kawan 2..adeks beradeks..n juga parents yg x pernah sedetik pun aku lupakan...dan juga buat seorang lelaki yang bergelar Suami...akhirnya aku bersyukur Ya Allah atas pemberian Mu ini...mungkin inilah Nur yang aku tunggu selama ini...

Apa yang patut aku post untuk pengenalan yer??? maybe biarkan otak ku relaks dulu..and esok aku harapkan agar ade coretan lecil untuk aku post kan kat blog nie...

No comments:

Post a Comment